Monday, May 14, 2007

Jumpstyle

Hi,
Ik doe ook lekker mee met de Jumpstyle-hype. Thuis had ik nog een ouwe computer staan, en daar heb ik nu al het geheugen uit gesloopt, de harde schijf uit verwijderd en de cd-rom drive uit weggehaald. Die heb ik nu allemaal in een andere computer gestoken, maar, dan moet je nog wel de jumpers omzetten. Ach, doe ik ook lekker mee met jumpen.
However, voordat de boel dan goed werkt moet je wel eerst even als root-user de harde schijf opnieuw partitioneren en formatteren. Anders kan de boel wel eens vastlopen (ervaring :-) )
Dat is dus nu ook gelukt. Resultaat: 6 GiB harde-schijfruimte erbij, en 500 MiB ram geheugen erbij. Rammen met die Ram!! Tja, het lijkt niet veel, maar het is voorlopig weer even genoeg ruimte voor de photos van de vrouw. En vrouwlief is lekker bezig met de administratie. Hmm, k zal eens even wat thee voor dr inschenken. Groet

No comments: